Ministerul Muncii, Familiei și Egalității de Șanse a anunțat recent că toți copiii cu vîrste cuprinse între 2 și 18 ani, care primesc alocație de stat, vor beneficia de o nouă majorare a acestei plăți. Astfel, de la 1 martie cuantumul alocației va crește de la 32 de lei, cît este în prezent, la 40 de lei. Trebuie să menționăm că, în cazul copiilor cu handicap, cuantumul alocației de stat pentru copii este dublu. Astfel, dacă în prezent un copil cu handicap primește 64 de lei, de la 1 martie va primi 80 de lei, a precizat Florin Costin, directorul Direcției de Muncă Brașov. Instituția Prefectului a analizat, în ultima ședință a Colegiului Prefectural modul în care Direcția de Muncă a preluat de la Inspectoratul Școlar datele beneficiarilor de alocație de stat pentru copii, în vederea aplicării Ordonanței de urgență nr. 97/2007 care prevede că, începînd cu 1 ianuarie 2008, alocațiile de stat pentru copii vor fi plătite prin intermediul Direcțiilor de Muncă. Inspectoratul Școlar a predat Direcției de Muncă datele celor 62.162 de copii care pînă acum primeau alocația pe baza carnetelor CEC eliberate prin Inspectoratul Școlar. De asemenea, Direcția de Protecție a Copilului a comunicat datele a 1.002 copii. Din analizele efectuate rezultă că în 12.119 cazuri există erori: lipsa codului numeric personal al copilului sau al părinților, coduri numerice personale eronate sau chiar coduri numerice duble. Situația va fi rezolvată cu ajutorul Biroului Județean de Administrare a Bazelor de Date, care a fost sesizat și își va da concursul la eliminarea erorilor.
Distribuie pe Facebook acest articol pentru a putea fi citit ïżœi de prietenii tïżœi!