Salariul minim va crește la 1.100 de lei pînă în 2016
×
ïżœ n c h i d e
g a l e r i a
f o t o
Dimensiune font:
Autor: MEX,
07.03.2014
Limita maximă p]nă la care ar urma să crească, în etape, până în 2016 salariul minim este în programul noului Guvern mai mică decât limita superioară asumată de Guvernul USL în decembrie 2012, fiind calculată acum la 1.100 lei, față de ținta de 1.200 lei fixată atunci pentru același interval. Astfel, în programul de guvernare asumat la sfârșitul anului 2012, angajamentul era pentru o creștere progresivă a salariului minim pe economie, până în anul 2016, pînă la 1.200 lei. În programul noului Cabinet, creșterea progresivă a salariului minim pe economie este prevăzută până la 1.100 lei, pînă la sfîrșitul aceluiași an, 2016. În același timp, este păstrat angajamentul de reducere a CAS cu 5 puncte și de scădere a TVA la 19%, dar este introdusă formularea "în măsura în care cadrul fiscal-bugetar o va permite".
Distribuie pe Facebook acest articol pentru a putea fi citit ïżœi de prietenii tïżœi!