Asociația pentru Dezvoltarea Turismului face reclamă Brașovului prin răspîndirea a 125.000 de pliante și materiale informative, într-un parteneriat cu Jidvei România și o agenție de publicitate din Constanța
Atracțiile turistice din județul Brașov vor fi promovate intensiv în România și în Europa cu ajutorul producătorului Jidvei România, care a devenit partenerul Agenției de Promovare și Dezvoltare a Turismului Brașov (APDT) în proiectul Redescoperă valorile, implementat de agenția Groove Hour. Peste 125.000 de pliante și materiale informative prezentînd obiectivele turistice ale județului Brașov vor fi răspîndite în mai bine de patru sute de locații indoor și out-door de pe valea Prahovei, de pe litoral sau din Delta Dunării, organizatorii stabilindu-și un target de un milion de turiști pentru acest an. Ne-am propus ca materialele informative pe care le-am tipărit, și pe care le vom valorifica în punctele de informare pe care le avem în toată țara, să ajungă la peste două milioane de turiști, spune reprezentantul Groove Hour. Proiectul presupune o investiție de apoape 30.000 de euro, o parte din sumă fiind suportată de Jidvei România, iar restul de Agenția de Promovare și Dezvoltare a Turismului Brașov (APDT), organizație înființată în decembrie 2006 de Consiliul Județean Brașov. Reprezentantul APDT nu a vrut să precizeze care sînt costurile care-i revin pentru acest proiect care presupune tipărirea și distribuirea materialelor de promovare.
125.000 de materiale informative
Redescoperă valorile este primul proiect de responsabilitate socială realizat de Jidvei România și urmărește valorificarea și promovarea siturilor de patrimoniu național din județul Brașov. Cele 125.000 de pliante destinate promovării Brașovului conțin informații despre edificii de cult, muzee, biserici fortificate, locuri de vizitat și monumente istorice din municipiul Brașov și din județ. Cinci tipuri de materiale informative vor promova Piața Sfatului și Centrul vechi, muzeele brașovene, Cetatea Rîșnov, Castelul Bran sau bisericile fortificate. Turiștii vor informații despre obiectivele de vizitat, despre modalitățile de deplasare sau cazare. O echipă responsabilă de implementarea proiectului se va ocupa de plasarea materialelor promoționale în zone turistice cele mai căutate din România, cum sînt Valea Prahovei, stațiunile de pe Litoral sau județul Tulcea, în hoteluri, vile pensiuni, muzee, restaurante sau centre infoturistice. Aceste materiale vor deveni sursa portabilă unică de informare în România, în ceea ce privește turismul, agroturismul și turismul cultural în zona județului Brașov, spune Daniel Gologan, reprezentantul Jidvei România.
Triunghi turistic medieval cu Sibiul și Sighișoara
Promovarea Brașovului cu ajutorul pliantelor nu este singura modalitate prin care APDT încearcă să atragă atenția turiștilor asupra obiectivelor din județul nostru. Președintele APDT Brașov, Ionuț Gliga, spune că instituția pe care o conduce va încerca să fie cît mai activă în următoarea perioadă, participînd la cît mai multe tîrguri și expoziții de profil, organizînd evenimente, proiecte în parteneriat cu Federația Asociațiilor de Promovare Turistică din România sau continuînd colaborarea cu Universitatea Transilvania, pentru seminarii. Brașovul are peste 900 de obiective turistice care ar putea fi considerate atracții turistice și promovate. Noi trebuie să atragem cît mai mulți turiști pentru că avem cu ce, spune șeful APDT Brașov, Ionuț Gliga. Necesitatea promovării atracțiilor turistice din județul Brașov este cu atît mai mare cu cît, susține reprezentantul APDT, în 2009 s-a înregistrat o scădere, cu 55.000 a turiștilor străini și cu 150.000 a turiștilor români care vizitează Brașovul. Una dintre ideile de revigorare a turismului transilvănean, gîndită de APDT și Clubul Economic German, vizează, în această vară, realizarea unui triunghi turistic medieval, printr-un traseu cuprins între Brașov, Sibiu și Sighișoara. Acum încercăm să găsim posibilități de cazare pe acest traseu și obiective turistice în plus față de cele clasice, spune Ionuț Gliga.
Distribuie pe Facebook acest articol pentru a putea fi citit și de prietenii tăi!