Comerțul electronic, în toate sensurile, implică activitățile economice bazate pe tranzacții electronice și infrastructură asociată. Într-un sens mai restrâns, comerțul electronic cuprinde doar comerțul între organizații și cel cu consumatorii desfășurat prin intermediul platformelor online.
Cele mai importante decizii, care au fost luate în cadrul marketingului au fost cele legate de cifre. De ce această decizie? Pentru că, s-a renunțat la aspectul site-ului care să-i placă doar proprietarului, în defavoarea potențialilor clienți care trebuie să fie cei mulțumiți.
Pe parcursul anilor trecuti, a fost observată o tendință a consumatorilor, care are succes în orice formă de nișă. În următoarele rânduri, vă prezentăm câteva puncte forte ale e-commerce-ului, care vă vor convinge clienții să cumpere afacerea ta.
Utilizarea magazinului online
Acest aspect trebuie să fie o procedură ușoară pentru consumatori. Se consideră că, caracteristicile principalele ale unui magazin virtual sunt simplitatea în design și ușurința de folosire a acestuia. Consumatorii își doresc un site clar, care să le prezinte produsele pe care și le doresc și să înțeleagă importanța produsului prezentat.
Site responsive, un lucru firesc
După cum se poate observa, cumpărăturile pe platformele online sunt la modă, în prezent. Majoritatea tranzacțiilor, este bine de știut, că se fac de pe telefon. Un site web de calitate profesională, se poate adapta pe orice dispozitiv - telefon, calculator, tabletă. În momentul în care site-ul este accesat poate afișa conținutul în funcție de dispozitiv.
Antreprenorii și proprietarii magazinelor, care au luat decizia de a-și optimiza site-ul pe smartphone-uri, au avut parte de o creștere a vânzărilor de produse și o experiență crescută pe site-urile web conform agenției de
web design CostiDesign.
Site de succes cu fotografii și video-uri de calitate premium
Potrivit unor studii recente, aproape jumătate din clienți abandonează site-urile web, din cauza imaginii care se încarcă greu, este prost făcută, neprofesională sau chiar nu se încarcă deloc.
Un vizitator, potențial client nu va fi convins în totalitate cu o singură imagine de produs, este recomandat cel puțin 4 imagini din unghiuri diferite pentru o percepție cât mai apropiată care să elimine lipsa atingerii ca într-un magazin fizic. Prin fotografie poți controla percepția pe care acesta o are asupra calității produsului și prima impresie pe care și-o formează clientul.
Ofertele speciale
Pentru ca să fie cu adevărat speciale trebuie ca lumea să afle de ele, deci trebuie promovate. Un număr mare de site-uri au succes datorită ofertelor speciale, pe care le folosesc ca o strategie, în scop de marketing. Un lucru care îi motivează pe acești clienți să petreacă cât mai mult timp și să cumpere de pe site-uri sunt aceste oferte speciale.
Pentru a crește numărul de vizite pe site, aceștia folosesc liste de oferte sau promoții. De asemenea, aceste strategii sunt foarte bine văzute, pentru că pot îmbunătăți succesul site-ul și din punct de vedere SEO.
Alte detalii pentru magazinul virtual
Un alt aspect obligatoriu care trebuie luat în calcul: site-urile trebuie să fie sigure. Comercianții online trebuie să protejeze informațiile clienților.
Conexiunea cu rețelele sociale poate ajuta în creșterea vânzărilor. Acest lucru creează încredere benefică între brand și consumator.
Proprietarii magazinelor trebuie să ofere informații în timp real despre stocul fiecărui produs. În acest mod, clientul știe numărul exact de produse disponibile, disponibilitatea sau posibilitatea de precomandă. O altă alternativă în acest caz, ar fi un link, unde se află informații suplimentare cu privire la produsul respectiv. Acest link, să poată fi accesat de către consumator printr-un simplu click.
Aspectele prezentate mai sus, sunt realizate de firme specializate în procesul de
servicii de creare magazin online care oferă servicii profesionale în domeniul web design-ului. Sper că am reușit să vă ajutăm și că informațiile menționate mai sus au fost utile.