Există câteva tendințe pe care orice site trebuie să le respecte, astfel încât eficientizarea să fie garantată, iar clienții să se bucure de experiența pe care un astfel de site o oferă.
Viteza
Acest aspect nu trebuie ignorat de nici o persoană care deține un site.
BrasovDesign.RO a menționat chiar că viteza principală a unui site, nu este cea de pe desktop, ci varianta de pe mobil. Google consideră astfel că modul cum un site se comportă pe mobil, este mult mai important decât modul cum acesta se comportă pe orice alt dispozitiv. În momentul de față, în țara noastră, cifra este destul de mică, majoritatea utilizatorilor provenind de pe desktop. Probabil că peste câțiva ani, traficul de pe mobil va fi mai mare decât cel de pe desktop.
Pentru multe terminale mobile, viteza 4G nu este încă disponibilă. Cu toate acestea, pe viitor lucrurile se vor schimba. Acesta este motivul pentru care fiecare deținător de site trebuie să se bucure de un site care să se încarce cât mai rapid.
Firmele de hosting sunt importante, de aceea, în cazul afacerii voastre va trebui să vă orientați către o firmă care să vă ofere un serviciu cât mai bun, iar site-ul vostru să poată primi un număr mai mare de persoane și în același timp viteza să rămână cât mai ridicată. Deși e frumos să aveți un site cu multe poze și clipuri, acestea vor ocupa foarte mult spațiu, iar acest lucru se va traduce cu faptul că site-ul vostru va funcționa mai greu. Pe măsură ce va trece timpul, fișierele media mari, vor fi separate de paginile importante de pe site. Sunt metode mult mai bune pentru a scoate în evidență aceste fișiere media, fiind indicat ca în cazul acestora, vizitatorul să fie cel care decide să le vadă sau nu.
SEO
SEO-ul de calitate este ceva de care afacerile trebuie să țină cont. Având în vedere faptul că reclamele prin Google nu mai funcționează la fel ca în trecut, ele fiind și mai scumpe în ziua de azi, site-urile trebuie să-și schimbe strategia și să se orienteze către serviciile de SEO care le ajută mult mai mult să ajungă mai rapid pe primele poziții din căutări. Cu toate că în trecut, un site putea ajunge pe primele căutări din Google rapid, lucrurile nu mai stau așa și în ziua de azi, de aceea va trebui să vă gândiți la o strategie nouă pentru a vă ridica site-ul în motoarele de căutare, iar din acest punct de vedere, opțiunea SEO este una de luat în calcul.
Un SEO de calitate înseamnă să știți ce se caută în Google și cum se caută. În același timp, trebuie să vă înțelegeți clientul și să corelați aceste lucruri cu produsele pe care le puneți la dispoziția acestora. Nu mai este un secret faptul că a avea un site este foarte ieftin. Cu toate acestea, pentru a avea un site bun, va fi o muncă destul de grea, iar orice deținător de afacere va trebui să se gândească la diverse metode pentru a-și ridica un astfel de site pentru că a ajunge pe primele locuri de pe motoarele de căutare va deveni din ce în ce mai greu pe măsură ce va trece timpul.
Interacțiunea cu vizitatorii
Un alt lucru care se întâmplă este că un utilizator intră pe un site fără a cumpăra ceva. Pentru acest lucru au fost inventate câteva metode prin care utilizatorul poate interacționa cu voi și astfel se poate decide mai rapid cu privire la achiziționarea unui produs. Un pop-up de la chat care îi oferă vizitatorului ceva beneficii dacă achiziționează un anumit produs, ar trebui să-l determine să aibă în vedere serviciul vostru.
O problemă mare, care se întâlnește pe majoritatea site-urilor este că vizitatorii nu cumpără. Ei se uită doar peste produsele pe care le aveți prezentate pe site și merg mai departe. Dacă și site-ului vostru i se întâmplă acest lucru, va trebui să vă întrebați de ce fac vizitatorii voștri asta. În același timp, trebuie să vă gândiți și la metode care să-i determine pe aceștia să cumpare un anumit produs. Cu toate că traficul vine, acesta nu va aduce prea multe, iar dacă nu țineți cont de interacțiunea cu vizitatorii, ei nu vor fi prea motivați să achiziționeze produse de pe site-ul vostru.
Cu siguranță vă simțiți mai bine atunci când vânzătoarea vine la voi și vă întreabă ceea ce doriți și cu ce vă poate ajuta. Cam așa se întâmplă și cu site-ul vostru. Dacă acesta va interacționa cu vizitatorii, aceștia vor fi mai dispuși să se orienteze către serviciile pe care le oferiți. În același timp, dacă nu aveți nici o interacțiune cu ei, atunci șansele ca aceștia să rămână pe site și să cumpere unul dintre produsele voastre vor fi mai reduse.